instal dl-tarfandha.net

شبکه اجتماعی اینستاگرام "instagram" جزء یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی دنیاست که کاربران در آن به اشتراک گذاری عکس و فیلم می پردازند.

شما در شبکه اجتماعی اینستاگرام می توانید عکس و فیلم به اشتراک بگذارید و همچنین عکس ها و ویدئو های دوستان خود را لایک کرده و برای آن ها نظر بنویسید. اما اگر دقت کنید، شما نمی توانید عکس ها و ویدئو های موجود در پست های دوستان خود را در حالت عادی ذخیره کنید.

در صورتی که قصد دارید عکس ها و فیلم های موجود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را دانلود و بر روی گوشی خود ذخیره نمایید و یا اینکه آن عکس و فیلم مورد نظر را بر روی پروفایل خود پست کنید با ترفندها در ادامه مطلب همراه باشید.

 

 

آموزش ذخیره کردن عکس و فیلم های اینستاگرام

دانلود کردن/ذخیره کردن عکس و فیلم های اینستاگرام در اندروید بسیار ساده می باشد و شما می توانید به آسانی و تنها با استفاده از نرم افزار Insta Download این کار را انجام دهید. همچنین شما با استفاده از نرم افزار Insta Download می توانید عکس و فیلم های اینستاگرام را بر روی پروفایل خود پست کنید.

 

بدین منظور:

۱- ابتدا برنامه Insta Download را از لینک زیر دریافت و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید.

downloadدانلود Insta Download با لینک مستقیم

نصب Insta Download از گوگل پلی

 

۲- پس از نصب Insta Download وارد اینستاگرام ( Instagram ) شوید و سپس عکس یا فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید.

در زیر کامنت های عکس مورد نظر شما بر روی گزینه ” 3 نقطه ” ضربه زده و گزینه ” Copy Share URL ” را انتخاب کنید تا لینک عکس ذخیره شود.

 

insta download_1

 

۳- سپس برنامه Insta Download را اجرا کرده و بر روی گزینه Paste ضربه بزنید تا عملیات چک کردن لینک آغاز شود.

توجه: در صورتی که پروفایل دوست شما Private یا شخصی باشد، گزینه Copy Share URL نمایش نخواهد داده شد. پس در اینصورت شما فقط می توانید عکس و فیلم های پروفایل های عمومی را ذخیره کنید.

 

insta download_2

 

۴- پس از مدتی عکس یا فیلم مورد نظر برای شما نمایش داده خواهد شد که برای ذخیره کردن عکس بر روی Save image و برای ذخیره فیلم بر روی Save video ضربه بزنید.

•نکته: در صورتی که قصد دارید عکس یا فیلم مورد نظر را بر روی پروفایل خود در اینستاگرام پست نمایید، از گزینه Repost image استفاده کنید.

 

insta download_3

 

۵- در مرحله ی بعدی پنجره ای برای شما باز خواهد شد که می توانید نام و محل ذخیره عکس را مشخص کنید.

در ادامه بر روی دکمه Download ضربه بزنید تا عکس یا فیلم مورد نظر در گوشی شما ذخیره شود.

 

insta download_4