یکی از آنتی ویروس های قدرتمند مطرح در جهان آواست می باشد البته ممکن است از این آنتی ویروس نرم افزارقوی تری هم باشد اما هر نرم افزار و یا به عبارت بهتر هر ویروس کشی با توجه به طراحی ای که داشته می تواند مزایا و معایبی داشته باشد حال ما با توجه به نیاز خود آنتی ویروس مناسب برای خودمان را انتخاب و نصب می کنیم. که حالا دوستانی که آنتی ویروس را به عنوان ویروس کش مناسب برای خودشان انتخاب کرده اند با ما همراه باشند تا آموزش نصب صحیح آنتی ویروس avast را یاد بگیرند.

آموزش کار با avast

آموزش کار با avast

 

 فقط قبل از نصب چند نکته مهم رو خدمت کاربران عرض می کنم که به آنها حتما توجه داشته باشید :
‫1- اولین نکته مهم اینه که بعد از نصب ویندوز اولین نرم افزاری که نصب می کنید آنتی ویروس باشد . چون اینطوری ویروس ها نمی تونن به ویندوزتون آسیبی برسونن که موجب ایجاد اختلال توی ویندوز بشه.
‫2- دومین نکته مهم اینه که از نصب و حذف آنتی ویروس های مختلف روی ویندوز خودداری کنید چون اینطوری به ویندوز و رجیستری ویندوزتون آسیب می زنید.
‫3- هنگام نصب آنتی ویروس سعی کنید اینترنتتون رو قطع کنید تا آنتی ویروس بتونه روی فایروال صحیح نصب بشه و بعد از نصب هم برای آپدیت کردن آنتی ویروس اینترنتتون رو برقرار کنید.

 

مراحل نصب آنتی ویروس آواست :

مراحل نصب آنتی ویروس آواست بسیار ساده می باشد که در شکل های قرار داده شده تصاویر گویای مراحل می باشد . دیگه نیاز به توضیح بیشتر نیست.

آموزش تصویری نصب آنتی ویروس آواست

آموزش تصویری نصب آنتی ویروس آواست

آموزش نصب قدم به قدم آواست

آموزش نصب قدم به قدم آواست

مراحل نصب آنتی ویروس آواست

مراحل نصب آنتی ویروس آواست

آموزش نصب و راه اندازی آواست

آموزش نصب و راه اندازی آواست

در مرحله آخر آﻧﺘﯽ وﯾﺮوس در ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ اﺟﺮا ، ﺑﺨﺶﻫﺎی ﻣﻬﻢ وﯾﻨﺪوز را ﺑﻪ ﻃﻮر ﺳﻄﺤﯽ در ﻣﺪت زﻣﺎن ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ‪ Scan‬ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ و ﭘﯿﺎم ﺻﻮﺗﯽ در اﯾﻦ راﺑﻄﻪ ﭘﺨﺶ ﺧﻮاﻫﺪ ﮐﺮد.

به پایان این آموزش رسیدیم امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره.

و همچنین می توانید آموزش تصویری غیرفعال کردن آنتی ویروس آواست را از طریق لینک زیر ببینید.

آموزش تصویری غیرفعال کردن موقت آنتی ویروس آواست